niedziela, 9 czerwca 2013

Epoka garbaciuchów!

Witajcie dziweczyny!
CO U WAS SŁYCHAĆ?
Wybaczcie mi moją nieobecność,ale miałam ciężki czas na uczelni,bo sesja zaczyna nam się co prawda dopiero jutro,ale ja już jestem po egzaminach:}Dlaczego?Bo w uczelni,w której studiuję mamy coś takiego jak ,,terminy zerowe"-czyli jeden termin extra dla studenta,jeśli zaliczam zerówke,to nie mam egzaminów w sesji:] Owczywiście nie wszyscy wykładowcy to stosują,w pierwszym semestrze miałam normalną sesję,ale teraz już jestem po:}Nie wiem czy zdałam ostatni egzamin,bo był  ciężki,a wyniki mam dopiero za 2 tyg.Nie ważne-MAM JUŻ WAKACJE!:D:D:D


Ale nie o tym chciałam pisać:]
Zauważyłam,że nastała EPOKA GARBACIUCHÓW!
Kobiety,czy nie widzicie,że wyglądamy jak Dzwonnik z Notre Dame?Postawa jaką przyjmujemy przypomina mi Autralopiteka,albo Kwazimodo.Nie żartuję,garbienie się jest okropne!!!



Dziewczyny czy nie widzicie,jak to umniejsza naszemu pięknu?
Ja garbiłam się,gdy dojrzewałam,po to,żeby ukryć biust.Potem przestałam,bo nie miałam cycek,więc starałam się eksponować jak najbatrdziej moje B:p Teraz,mam D i najpierw garbiłam się,bo wydawały mi się za duże,ale teraz uważam,że są moim atutem.Więc się prostuje:]

Zalety właściwej postwawy:

Sylwetka wyprostowana kojarzy się z pewnosią siebie i tak postrzegają nas ludzie:]
Gdy człowiek jest wyprostowany,wygląda szczuplej!:]

Jak widzicie nawet gwiazdy i modelki,gdy się garbią wyglądają okropnie!
Więc do dzieła dziewczyny,zawstydzcie gwiazdki swoją postawą-GŁOWA DO GÓRY,CYCKI DO PRZODU I NA PODBÓJ ŚWIATA MARSZ!:D:D:D

4 komentarze:

  1. Zresztą, gdy się prostujemy, czujemy się pewniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio sama się na tym łapię :( Ale zaczęłam się pilnować. CYCKI DO PRZODU :D

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

    OdpowiedzUsuń