wtorek, 12 listopada 2013

Napisz petycje o nowe wcielenie...

Zastanawiałam sie przez ostatnie kilka dni,czy chciałabym być kimś innym...
Pojechałam do Lublina na weekend i w samochodzie u koleżanki odkryłam rudą perukę!:] Stwierdziłam,że fajnie byłoby spróbować pokazać sie światu jako ktoś zupełnie inny.To było ciekawe doświadczenie,czułam się bardziej anonimowa,mimo,że zwracałam na siebie uwagę tłumu,to ciekawy paradoks:]Często słyszałam,,Masz świetne włosy!" czy,,Ej,chłopaki,ja wam mówię,że to Magda Gessler!" i ludzie patrzyli na mnie z uśmiechem lub wręcz przeciwnie spoglądali jak na idiotkę.To było świetne doświadczenie!:]

Potem w analizowałam swoje życie i zastanawiałam się nad możliwymi scenariuszami tego jak mogłoby wyglądać,gdyby bla bla bla.....
Doszłam do banalnego wniosku-kocham być sobą!:]Mimo moich wad,mimo częstych przypałów i dołów cudownie czuję się,gdy jestem sobą i kocham być tym spontanicznym wariatem z afro na głowie:]

Ostatni weekend spędziłam w Lublinie,w rzucam więc zdjęcie z moją współlokatorką Zuzą:]
Ten pomarańczowy łeb po prawej to ruda ja:]


A Wy co robiłyście w ten cudowny,długi weekend?:]
buziaki:*

3 komentarze:

  1. Ja też kocham, gdy jesteś sobą - to najlepsze, co możesz dać :*

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze najlepiej być sobą ;D
    ciekawa peruka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. GREAT PHOTO !! Nice blog :)
    Maybe we follow each other !?
    If yes, let me know when you´re follow & i´ll follow back :)

    Greetings

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń