sobota, 26 października 2013

Shoes story;p



Hej,hej!:]

Szybko opowiadam:2 tygodnie temu wróciłam z domu do akademika i zauważyłam,że mam tylko jedną pare butów i na dodatek się rozklejają lekko,dlatego stwierdziłam,że na pewno 2tyg nie wytrzymają.
Poszłam na zakupy;p nie miałam  w portfelu za dużo kasy i jedyna para,jaką znalazłam i jaka była w przystępnej cenie to zamszowe botki za 65 złotych.Kupiłam te buciki.
4dni po zakupie zaczęły robić się w nich dziury,a na domiar złego przesiałam gdzieś paragon;/


W czwartek wracałam do domu w moich botkach,a na zewnątrz padało.
Pęłzłam  sobie na przystanek,ale poczułam,że jest mi mokro w bucie. Stwierdziłąm, że na pewno przemokły,więc szłam dalej.Po około 30 krokach stwierdziłam,że coś nie tak z prawym butem,więc podniosłam nogę do góry,żeby sobaczyć co się dzieję, a wtedy...pół mojej stopy wyszło bokiem z prawego buta!Odkleiło się pół podeszwy!:D:D:D
 Ryłam ze śmiechu z samej siebie i swojej zakupowej głupoty:D Jakoś doszłam na przystanek,a gdy wsiadłam do busa ,to zamieniłam botki na stare obuwie i jakoś wróciłam do domu;p Tylko białe skarpetki zrobiły się czarne i czekało mnie w domu ręczne pranie;p
WNIOSKI:
1.Mogłam kupić chińskie trampki za 10 złotych i pewnie dłużej bym w nich pochodziłą:D
2.Już nigdy nie przesieję paragonu!
3.Ważne,żeby śmiać się ze swoich przygód,to było zabawne:D

Notka na temat obcasów:KOCHAM OBCASY<3<3<3KOCHAM BUTY!!!!:D:D:D

 Ale powiem Wam,że denerwuję mnie strasznie to,że kiedy chodzę w obcasach po kostce brukowej,to wbijają się one w te przestrzenie miedzy kostkami i ścierają mi się całe obcasy i fleki;/ To wygląda strasznie i niszczy się przez to obuwie;/ Macie jakiś pomysł jak unikać takich zniszczeń?
Co słychać?:]
Jutro mam zajęcia zaoczne  z kosmetologi,a wieczorem czeka mnie powrót na uczelnie na dzienne:]
Buziaki:]

4 komentarze:

  1. Ja dopiero uczę się chodzić 'na wysokościach', więc może udzielisz mi jakichś rad? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikasz w banner na moim blogu ? <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nadziałam się na tanie buty. Nauczka na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń